Shopping Cart

Investigación de mercados en entornos digitales y convencionales. Una visión integradora

Autor Silvia Villaverde / Abel Monfort / María Jesús Merino Sanz

Editorial ESIC EDITORIAL

Investigación de mercados en entornos digitales y convencionales. Una visión integradora
-5% disc.    18,00€
17,10€
Save 0,90€
Not available, ask for avalaibility
Free shipping on orders over 19€
Mainland Spain
FREE shipping from €19

to mainland Spain

24/48h shipping

5% discount on all books

FREE pickup at the bookstore

Come and be surprised!

  • Publisher ESIC EDITORIAL
  • ISBN13 9788418415074
  • ISBN10 841841507X
  • Type BOOK
  • Pages 166
  • Published 2020
  • Language Spanish
  • Bookbinding Rustic

Subjects

Marketing

Investigación de mercados en entornos digitales y convencionales. Una visión integradora

Autor Silvia Villaverde / Abel Monfort / María Jesús Merino Sanz

Editorial ESIC EDITORIAL

-5% disc.    18,00€
17,10€
Save 0,90€
Not available, ask for avalaibility
Free shipping on orders over 19€
Mainland Spain
FREE shipping from €19

to mainland Spain

24/48h shipping

5% discount on all books

FREE pickup at the bookstore

Come and be surprised!

Book details

A través de estas páginas, se pretende exponer la investigación de mercados como una profesión basada en la búsqueda de información y tendencias, la gestión del conocimiento y la toma de decisiones. 

Subjects

Marketing

More books by María Jesús Merino Sanz, Estefanía Yagüez