Shopping Cart

La gestión del marketing directo

Autor Félix Cuesta Fernández

Editorial MCGRAW-HILL INTERAMERICANA S.A

La gestión del marketing directo
-5% disc.    26,95€
25,60€
Save 1,35€
Not available online, but our booksellers can check its availability to give you an estimate of when we might have it ready for you.
Free shipping
Mainland Spain
FREE shipping from €19

to mainland Spain

24/48h shipping

5% discount on all books

FREE pickup at the bookstore

Come and be surprised!

  • Publisher MCGRAW-HILL INTERAMERICANA S.A
  • ISBN13 9788448108267
  • ISBN10 8448108264
  • Type Book
  • Collection MANAGEMENT/EMPRESAS/ESTRATEGIA
  • Published 1997
  • Language Spanish
  • Bookbinding Rustic

Sections

Marketing

La gestión del marketing directo

Autor Félix Cuesta Fernández

Editorial MCGRAW-HILL INTERAMERICANA S.A

-5% disc.    26,95€
25,60€
Save 1,35€
Not available online, but our booksellers can check its availability to give you an estimate of when we might have it ready for you.
Free shipping
Mainland Spain
FREE shipping from €19

to mainland Spain

24/48h shipping

5% discount on all books

FREE pickup at the bookstore

Come and be surprised!

Book Details

La gestión del marketing directo es un libro de Management y de Marketing que muestra la auténtica magnitud del canal de Marketing Directo y su aportación a la economía de la empresa y muy especialmente en la actualidad donde el desequilibrio entre la oferta y la demanda y la madurez de los mercados obligan a cualquier empresa que quiera triunfar a establecer un contacto sistemático y continuo con los clientes que componen cada oportunidad específica de mercado en un entorno mundial y con un alto nivel de competitividad basada en la optimización de los costes la calidad del servicio y el factor tiempo.

Sections

Marketing

More books by Félix Cuesta Fernández