Si, Acepto
Esta web utiliza cookies para obtener datos estadísticos de la navegación de sus usuarios. Si continúa navegando consideramos que acepta su uso. Leer más
4 de mayo

Les paradoxes de l'innovacio educativa

Martinez Martin, Miguel / Jolonch, Anna
Les paradoxes de l'innovacio educativa
Les paradoxes de l'innovacio educativa

Les paradoxes de l'innovacio educativa

Martinez Martin, Miguel / Jolonch, Anna
24,00€
Disponible

L?escola es transforma perquè la societat es transforma. Si l?escola can­via és perquè canvien els alumnes i la seva manera d?aprendre. Tot esdevé d?una manera tan accelerada que massa sovint l?educació va al darrere. Ja fa un cert temps que vivim no pas en una època de canvis, sinó en un canvi d?època. En el món de l?educació, canvi...
[Leer mas...]

Editorial
ISBN13
ISBN10
Tipo
Páginas
Año de Edición
Idioma
Encuadernación

L?escola es transforma perquè la societat es transforma. Si l?escola can­via és perquè canvien els alumnes i la seva manera d?aprendre. Tot esdevé d?una manera tan accelerada que massa sovint l?educació va al darrere. Ja fa un cert temps que vivim no pas en una època de canvis, sinó en un canvi d?època. En el món de l?educació, canviar l?escola per respondre als nous reptes esdevé un imperatiu. Els darrers anys la innovació educa­tiva ha emergit amb força en els discursos i l?imaginari col·lectiu. Tanma­teix, hi ha un seguit de contradiccions i interessos entorn de la innovació i l?escola que no sempre són explícits i que han de ser revelats. Per fer-ho possible, el primer pas és defugir la simplificació. Les paradoxes de la innovació educativa fa una contribució necessària a la innovació, des del coneixement i l?anàlisi rigorós, amb una visió inter­nacional i amb la intenció d?enriquir tant el seu debat i la seva compren­sió com la seva relació amb la millora de la pràctica educativa. Aquest llibre interessarà per força els docents que innoven a les au­les, els responsables de les polítiques educatives i els investigadors i ex­perts compromesos en l?acció educativa. I sobretot aquells que, sense voler defugir la complexitat, es fan preguntes sobre el com i el què de l?educació i l?escola avui, amb l?objectiu de fer extensiu a tothom el dret a l?educació i afavorir les oportunitats d?aprenentatge de tots i cadas­cun dels alumnes.