Les paradoxes de l'innovacio educativa

24,00

Sin impuestos: 23,08

Autor/es
Martinez Martin, Miguel
Jolonch, Anna
ISBN13
9788494985775
ISBN10
8494985779
Tipo
LIBRO
Páginas
280
Año de Edición
2019
Idioma
castellano
Encuadernación
Rústica con solapas
Editorial:
EDITORIAL HORSORI
Disponibilidad:
Disponible

No puntuado
Opinar

L?escola es transforma perquè la societat es transforma. Si l?escola can­via és perquè canvien els alumnes i la seva manera d?aprendre. Tot esdevé d?una manera tan accelerada que massa sovint l?educació va al darrere. Ja fa un cert temps que vivim no pas en una època de canvis, sinó en un canvi d?època. En el món de l?educació, canviar l?escola per respondre als nous reptes esdevé un imperatiu. Els darrers anys la innovació educa­tiva ha emergit amb força en els discursos i l?imaginari col·lectiu. Tanma­teix, hi ha un seguit de contradiccions i interessos entorn de la innovació i l?escola que no sempre són explícits i que han de ser revelats. Per fer-ho possible, el primer pas és defugir la simplificació. Les paradoxes de la innovació educativa fa una contribució necessària a la innovació, des del coneixement i l?anàlisi rigorós, amb una visió inter­nacional i amb la intenció d?enriquir tant el seu debat i la seva compren­sió com la seva relació amb la millora de la pràctica educativa. Aquest llibre interessarà per força els docents que innoven a les au­les, els responsables de les polítiques educatives i els investigadors i ex­perts compromesos en l?acció educativa. I sobretot aquells que, sense voler defugir la complexitat, es fan preguntes sobre el com i el què de l?educació i l?escola avui, amb l?objectiu de fer extensiu a tothom el dret a l?educació i afavorir les oportunitats d?aprenentatge de tots i cadas­cun dels alumnes.

-            +

Nota: No se traduce HTML


Continuar

Información

Horario:
De Lunes a Sabados: 10:00-20:30h

C/Balmes 26
08007 / Barcelona /España
[Ver mapa]

Contacto

+34 93 317 05 78
+34 93 412 27 02
alibri@alibri.cat
alibri@alibri.es