Expert booksellers
Personal advice
Los 80 conceptos esenciales de marketing de la A a la Z
27,19€ -5% disc.
25,83€
Save 1,36€
- Publisher ALHAMBRA
- ISBN13 9788420540115
- ISBN10 8420540110
- Type Book
- Pages 208
- Published 2003
- Language Spanish
- Bookbinding Rustic
Los 80 conceptos esenciales de marketing de la A a la Z
-5% disc. 27,19€
25,83€
Save 1,36€
Not available online, but our booksellers can check its availability to give you an estimate of when we might have it ready for you.
Receive it in 24 hours
-5% discount on all books
-5% discount on all books
Thank you for shopping
at real bookstores.
at real bookstores.
FREE pickup at Bookstore
Come and be amazed!
Come and be amazed!
Book Details
"Sólo existe un nombre en marketing: Phil Kottler. Su última obra es quizá la mejor de sus grandes aportaciones, tan actual como la primera vez que se puso a escribir, hace quarenta años."
Tom Peters, autor de En busca de la excelencia y El círculo de la innovación
á
"El ya clásico y reconocidísino pensador nos ofrece, por primera vez todas unidas, las ideas más importantes sobre la tradicional y el nuevo marketing: el Alfa y Omefa de los libros de marketing. Debe estar en la biblioteca de todos los directivos actuales."
Don Peppers y Martha Rogers, PhD, Peppers and Rogers Group, coautores del bestseller The One to One Future: Building Relationships One customer at a time
- Publisher ALHAMBRA
- ISBN13 9788420540115
- ISBN10 8420540110
- Type Book
- Pages 208
- Published 2003
- Language Spanish
- Bookbinding Rustic
More books by Philip Kotler
18,90€
19,90€
Available online
74,05€
77,95€
Ask for avalaibility
67,68€
71,24€
Ask for avalaibility
77,49€
81,57€
Ask for avalaibility
18,90€
19,90€
Ask for avalaibility
18,90€
19,90€
Available online